仲有2日3個月啦!
同你既日子好快過牙..
我地既日子..有開心又有唔開心既事!
唔開心你會哄我.
我好開心同到你一齊!
你現家同以前一樣都係咁傻..(哈哈)
咩野都唔知.就講SORRY.你真係好可愛!
老公..我永遠都咁愛你! 我希望我地永遠一 齊..大家都唔好同大家散!!!
請大家祝福我地....