考試啦..已經考左幾日...唉...其實都冇乜點溫..成績都唔會好得去邊..維有靠下星期啦!心情唔係幾好…可能因為天氣關係啦..又熱又落雨...呢幾日成日都係都到玩><根本唔想溫書....所以....不過自己都已經諗到啦...下次努力就得啦!