今日第8.9堂有個社際閱讀比賽.我同參賽者緊係緊張啦!見到d人一個一個咁入黎禮堂…個心就一次忽一次驚…
我都已經好努力啦.我地愛社有140分.雖然係初級組最低分.不過都算係咁上下啦
最後係仁社初級組冠軍.但係就係禮社總冠軍!
之後.散場啦.我同我個fd(佢係仁社.都有參賽)返去課室上補習班.
點知.一入到課室.都冇人問候我.反而俾人鬧…有條友仔佢係仁社.佢狂讚我個fd做得好(佢擺明刷鞋啦…唉).跟住佢突然話:[死開啦!愛社!]哇~~~你咪話我唔嬲呀!我當時即刻鬧返佢:[收聲啦你.你又唔係參賽.]跟住佢又講左一大堆野鬧我.<font size="3">哼!我唔夠你串唔代表我比你弱過你!呢種咁ge人難怪冇朋友啦.[得罪人多.稱呼人少]等你成世做寡婦!
跟住我就好唔開心啦…成日係學校比班八婆串.唉…如果我可以好似辯論咁.一諗就諗到點樣反駁人.天唔洗用到粗口ge.咁幾好呀~~~
今日阿sir提意我入柔道= =唉…一個擗死佢地…咁幾好呀!
|