哇哈哈!辛苦左咁耐…終於可以休息啦…不過查實我都冇乜點溫…嗯……算啦!合格就ok啦!不過緊係起碼有70分以上就最好啦!以我ge能力…80分以上應該冇可能…
今日竟然係中史…令我好頭痛…因為我唔識做>3<最後一日出d咁難…真係估都估唔到呀!
今次最後一次大考…出d題目真係前所未有…簡直係我諗唔到佢會出ge…oh no!最希望…都係唔好唔合格就得啦…唔合格會拉低晒d分……我又冇可能會有一科90幾…要拉高?似乎冇乜可能………= ="