哇………><、我切親隻手指啊!好痛呀………
媽媽出左去lu…屋企得番我一個…不過係暫時性姐.姐姐等陣會返~媽媽叫我切豬肉同雞肉…豬肉係等陣整河食ge…雞肉係夜晚食ge…只不過係依家準備定姐~
切切下豬肉…我就俾把刀切到啦……><"d血………係咁流…我緊係搵膠布貼啦…又搵埋黃藥水消毒…不過貼完之後我又繼續切…未切完呀嘛!- -,,,,記得上次我又切豬肉整親.又一樣流血…我咋d依話驚細菌感染…叫我姐姐幫我切.哈!不過我姐姐真係幫我切嫁~佢幾好~幾錫我叱個妹…不過……有時就好惡啦= =:
哈哈……點解……我成日都切親手嫁- -搞到隻手都有幾道疤痕……做女仔ge…難免會有呢d事發生…算吧啦…
|