唉…....依家未到暑假我都已經悶到爆…咁暑假點算= =:”?噢!生活點過呀…
天氣…好熱呀-o-;生活…都冇咩特別事發生…今日返學都只不過係對卷.對完就走啦∼我寧願係學校留到3點幾先返屋企…都唔想咁早返屋企冇野做…
唉…最近玩得電腦多…近視都深左**不過我ge近視係[鴛鴦眼]…即係一隻近視.一隻就冇.所以係好麻煩嫁!因為近視果假會影響埋冇近視果隻…搞到唔戴眼鏡會睇唔清楚@v@
唉…都冇野講...算啦...希望唔好唔合格就得+v+