今日有個[國情教育]社際問答比賽.而我~緊係有參加啦~
我都一直好擔心自己得唔得.因為我都係琴日先黎溫.我溫ge係最容易ge C部分.
本身係第一個環節我地愛社係包尾.後黎第二個環節.又答岩左問題.所以係第一.可惜.最後果個環節令到我地尾二.我都好傷心呀!
初級組.愛社得360分.點知.又扣多左20分.我就更加唔高興.
跟住我就有D嬲嬲地.就同屬於忠社GE AMY講:勁啦你地~我地愛社得包尾!跟住佢又駁返我.愈講愈過份.根本就冇佢講GE果件事.佢仲愈講愈離譜.好似係到鬧我咁喎~!跟住我就更加嬲.佢就俾我駁到冇野講.
其實每個人係唔悶心GE時候都想有人安慰.但點知.我反而俾人鬧返轉頭.而我頭先講GE:勁啦你地!係我地班上.係人都識講啦.佢做乜遍遍要鬧我喎!人地我都已經盡左力啦.一句安慰GE說話都冇.好過份姐!哼!
不過最後都因為高級組為我地愛社爭番口氣!所以.我心情都好左好多.
|