今日......我本身要''保''習嫁.. 但係....我本身8:00就起左身 既啦....之後好累...又訓過...\\ 同我原本都有唔舒服...SO就請 假...=3=..正]] 中午就好得閒... 成個中午同下就都上MSN...等去 游水.... 游水果陣>冇得游唷.... 因為打雷唷....成日都做熱身...好 好玩唷>3<]]好想日日都咁玩呀 之後就返屋企玩MSN