TODAY''我好早就起身..諗住 去圖書館做晒果一樣功課佢'' 點知今日唔開''冇得做>>唔知 點算好哇''聽日就開學啦]]死得 啦!!算啦.. 中午]]我就系到練琴 =3=...之後就玩啦.. 下午..swim lo]]]]XD'' 晚黑都係返黎玩MSN 同打日記唷