今日''6點起左身..要返學'' 今日返學果時..郭老師幫我 安排坐位''He''hE..勁開心]] 同思坐....真好唷'' 中午''冇去 到''保''習...有小小吾舒適... 呵戈''真好''訓左超耐]] 下午就 去左游水''超辛苦...D白痴系咁 叫我游先...累爆 晚黑''就玩MSN 同打日記...