今日敏姐打黎叫我起身,之後我就去左曬相!想曬左好耐不過無時間! 諗諗下先諗起好似無同vicky影過相!哈 vicky下次我要同番你影! 之後就係良景等埋敏姐同佢1齊去大興扲銀兩! 終於都扲到喇∼*哈哈,有銀兩洗喇! 扲完打俾啊妹,咁岩佢放左學所以就約埋佢1齊去kfc! 食完返home就同敏姐傾計過左佢就走了∼* home得番我同啊妹...
vicky有咩記住講我地知,唔好放係心到呀! 只要你講,我地幾時都得閒聽嫁!