今日好可憐,7點開始就勁俾人打黎嘈醒! 點解1係就唔打1係就咁多人打嫁! 1人幾個,加埋成廿幾個∼* 不過我都係死訓到1點,哈 之後就同啊婆去寶田飲茶,陣係等位都等左成個鐘! 飲完就行左陣,俾個我見到個盒勁靚,點知啊媽話買俾我! 開心死我了! 返到屋企夜晚就睇電視,好正喎個show! ps:sorry囉,呃左你!不過我咁開心你唔介意嫁何?