今日同bobo返學校扲番d証書同埋睇下d課程報唔報到∼*
點知我有2科報唔到,1係電腦2係美髮!
真好彩,因為美髮其實係時我臨時臨急報既都未諗清楚!
我最想報既係攝影∼*
但再選既時侯我都係報唔到e科,因為班班都cancel左!
真係無奈,到我諗清楚既時侯無得俾我讀都有既!
之後諗左好耐都諗唔到,咁就陪bobo&yin報左廣告黎讀!
但宜家我又後悔了,點算?
夜晚又去左同佢地傾計,佢地攪到好似睇戲又蝦條又啤酒!
之後3:45因為我太眼訓同肚餓既關係!
我提以去我屋企傾,之後佢地就同我1齊回家了,哈
返到去,屋企有飯食仲有好多食送,咁我就叫佢地幫手食埋去!
攪到我地好似1家人係到食飯咁,不過係夜晚4點幾,哈哈!
之後我沖埋涼就訓左覺,都唔知你地幾點訓,又唔知你地幾點走左!
講番我知好喎?哈 ,因為我已經訓到成隻豬咁...
|