今日12點起身去左啊怪屋企玩,
之後諗諗下想去市中心就叫左啊妹出黎!
點知啊媽話佢又出,咁我就等埋佢地∼*
去左市中心,我係到電腦,但唔知買邊樣好∼*
宜家個部陣係打唔到機,特登買多部會唔會shine左d呢?
但唔買又會悶死我,個個都成日打機唔理我‘*
讀書個到又成12月先讀,仲有個幾月喎!
唔買又好似會悶死咁,點好呀?
之後就買左對鞋,但宜家有小小後悔,好似我之前睇個隻色靚d!
之後我就請啊媽食許留山,哈哈∼*不過宜家d野好似冇咁正,唔知係咪因為冬天!
行多陣,就諗住去搵家姐幫襯下佢,點知佢叫我地等埋佢收工!
等埋,行左陣都係諗住番良景食dinner,食完就番home!
e2日唔知做咩勁胃痛,胃到訓唔到,食藥又無咩用,點算呀?
|