今日訓到好晏,不過都係好唔舒服! 但因為約啊妹所以都係要起身,之後就等埋佢去左市中心! 行左陣因為真係好唔舒服所以就返屋企喇∼* 夜晚時yan call me,有d驚訝+開心! 因為佢好耐未打過俾我,我地傾左1陣... 其實我聽得出你有野想講嫁,你有d訓心同我講吧∼*