今日同左yan,jenny出街,但街因為太多人! 我地去左老地方傾計,原來我地3個都好耐未去過個到∼* e幾日其實都好唔開心,宜家我真正感受到上面個句說話! 當1樣野要走既時侯,我地就算幾想佢留低, 但其實我地係1d都留唔住,可以做既事就只有親眼睇住佢走!