今日我要返工,不過好開心,哈 因為今日毛毛,bobo同啊c黎陪我‘* 今日我覺得好好玩呀,不過你地好衰的,影貼紙相唔預我! 下次我又影呀∼* 放左工就去左搵vicky佢地,哈! 今日真係好開心,好多fd陪∼* sky其實你今日講個句說話真係令我好開心,好感動! 你知唔知係咩呀?想知問我啦,哈哈 karen,我會記得你講既野嫁啦, 今日好開心識到你呀∼*