今日第1日返學.同啊菜搭車之後1齊搵間學校”* 搵左陣終於都搵到,但估唔到間學校會好似山區學校咁! 個課室咩都無,電腦又無電視又無風扇都無,勁無奈 12點幾就放lunch食完野就同菜,寶,婷,港男影貼紙相! 哈,估唔到第1日返學就同你地影貼紙相”* 影完我地就番山區><”我地仲要遲到,好彩無人鬧”* 個啊sir係咁叫我地畫畫...好驚呀!我真係唔識畫畫的! 之後因為太悶,又太眼訓,我真係訓著左 5點幾放學,我地去左行街”*行完就回家訓覺,無玩到電腦”* 好耐都無試過咁早訓了,不過都係訓下醒下咁