今天又返學了,日日都唔肯起身”*
不過返到學校都幾好玩,哈
今日同佢地去左7-11買早餐,
點知我枝豆漿係壞既,我仲飲左好大啖><”
之後落番去同個人講,點知佢仲好意思同我講話枝豆漿放左係到1日
勁無奈,咁都講得出...真好野”*攪到我要去買藥食
12點幾放lunch,宜家我地1日比1日遲返...
今日我地3點半先返去,本來係2點,哈哈
放左就去行左陣街,8點返到屋企打邊鑪...
之後就要做功課...
到了 紀念約會那套好戲那截戲飛失落了
我卻知道 若是毫無大變 我怎麼會哭了
送了 禮物有沒有接收過我亦給你傷害了
坐到通宵 你為何只懂苦笑
如暗示我再難被你需要
從沒有人知 當初我共你相戀為何紀念只可以到此
再沒後來也想將你懷緬 延續那感情線
換你手中的戒指
|