今日好多人無返學,bobo都無番! 成班得番9個人,所以好似靜左好多”* lunch時我地9個同埋啊sir1齊食”* 食完我地成班就行左去元朗公園玩,同講鬼故,3點幾就放學”* 放學行街行到7點,就再去唱通霄k”*