今日遲到11點先返學,因為琴晚唱完k訓得個幾個鐘”* 放學同左啊桐佢地6條友行左陣, 再去大家樂食我地想食左好耐既-”芝士火鍋” 但我覺得都係想像中好味d”* 不過1路食就1路笑,啊桐講既野實在太好笑”* ying:生日快樂∼*