今日又要返學不過我都係遲到,哈”* 遲左2個幾鐘,今日係電腦室上堂不過無上網既”* 食完lunch就同個miss去左南生圍”* 咁大個女都未去過,個到都幾靚丫,睇日落好正”* 不過就真係行到好累... 本來諗住今日做d返屋企同啊媽食飯, 點知番到屋企已經9點幾,我仲以為唔會好晏!