今日又返學,不過bobo下午先返! 我就同yin2個人食lunch,食完仲好早”* 我地就去左機鋪搵siulun佢地,玩左1陣都幾好玩”* 之後就返去學校,返到去訓左陣就走了... 因為我約左啊妹陪佢買衫,去到好後悔因為真係好累唔想陪佢...哈哈