今日去左灣仔再去銅羅灣再去旺角再去市中心...好累 係銅羅灣時行行下仲有個聖誕老人行埋黎我到送左份禮物俾我,哈 咁大個女第1次收聖誕老人既禮物咋”thank*
我已經漸漸習慣 忙碌把生活填滿 和自己分享晚餐 試著活得更理所當然 我已經漸漸習慣 對感情順其自然 只是我還不明白 失去你的天空 為何看來不那麼蔚藍 相愛到瞭解的默契 怎能說忘記就忘記 我想我已經習慣你