聖誕節快樂”* 今日係平安夜不過我要返工呢”* 放工都10點無得出去玩,不過都好...可以靜靜咁過都唔錯! 放工後我去左bobo家,宜家好似唔係好驚佢屋企d狗.哈 之後我地睇碟,睇左我想睇左好耐既戲...都幾好睇但好似無結局咁既! 之後睇睇下我地就訓左了”zzzzzzzzz 訓到11點醒左,我就走了出左去葵芳”* 等車時發生左d事,咩事就唔講了,嚇死我了...好彩你最後都無事”*