今日同左bobo,monkey出街”*
monkey個袋成日都”cut”親人!好鬼好笑
(monkey:我寫左出黎喇,哈哈)
仲釘左2隻耳洞,好爽...
之後行行下仲見到jenny同fatpo,呵
之後我又係kfc見到m韻,點解你唔同晒樣既?
今日我去左e2個相簿睇,哈”我地以前真係好攪笑
其實我都好耐無去過睇,今次睇番真係覺得以前好開心...
你地都去睇番啦,1定笑餐死
http://tw.pg.photos.yahoo.com/ph/ching88825/my_photos
http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/ching13825/my_photos
|