今日1早去左同yin,shing,yip唱k”*
不過今次去neway唱,我地係咁玩開口中...
點知成日都係我中><”要去買六合彩!
shing仲要1次都無,好好玩”*
不過陣係唱到1點幾咋...唔抵呀,我想玩耐d呀!
之後我地去左市中心等埋”文”行街!
中學時你成日話要改個個名,估唔到宜家你真係去左改名”哈
行左陣我地去左影貼紙相,影得好攪笑...哈哈
影完yip就走,我地就去左食味千...
我覺得d小食好食過d麵...你地有無同感?
文食完就走先,因為佢要返工!
之後我地差唔多食完望出去見到jenny同湯,
所以打埋俾佢地1齊行街,陪shing買衫”*
點知之後仲俾我見到miss k,好耐無見過佢啦∼
行左陣jenny同湯就走,再行多陣啊菜又要走喇,因為佢都要返工!
我就陪shing再去買衫,去到間鋪頭,
有個sales話認得上次shing黎過
話佢好似古巨基,哈,原來真係咁似既!
個sales又好似容祖兒喎,攪到我地幾個係咁係到笑!
買完我地再行左陣,我見到kary隻碟出左喇,好想買呀”*
不過今日已經用左好多錢,唔可以再咁大洗嫁喇我”*要改要改
之後番到屋企差唔多9點,岩岩好開飯,
今日啊爸係屋企,佢煮左好多正”食送”!好好味!
佢仲好開心咁話終今日食飯終於齊人,咁又係...好耐無試過成家1齊食!
之後仲叫我飲紅酒,哈...不過都係要加7up我先入到落口!
2樣野加埋都幾好味喎...唔知點解我覺得今日好開心”*
聽日我都要1樣咁開心呀.....*
|