3:00就醒左,好唔舒服,發燒發冷,手軟腳軟...仲要嘔 好辛苦”*><”我咁大隻,唔可以病嫁,我仲要出街,返工嫁 今日同左爸,媽去睇李克勤演唱會”* 本來仲以為會好老餅,點知佢唱d多數都係新歌 所以好好睇,個台仲好靚tim!