今日係第1日返展翅,哈,不過我又訓番... 好彩bobo打黎,唔係我1定遲大到”* 之後整晒d野出門口打俾小小,佢話佢約左寶寶個d係寶田等... 咁我咪行過寶田等佢地囉,點知原來佢地已經行到去中心門口 咁姐係唔等我姐?玩野咩... 返到去個個都唔出聲,怪怪地”* 之後成日都係做晒d無聊野,都唔知有咩可以俾我去學”* 諗諗下唔想再番,不過我等左咁耐就係想上e個課程,無理由宜家放棄”* 放學返左屋企1陣,就同左啊菜去行街,食飯”* 之後我地無野做,就行番屋企...