今日又要返學”*不過今日成日都想訓覺...
唔知點解好眼訓”*
之後你sd左個sms黎,睇到個時好開心”*
其實我有諗過覆你,不過最後都係無覆...原來你咁在意,咁我下次會覆”*
之後放lunch,小小走左佬,咁我就同其他人1齊食kfc”*
食完lunch成班同埋miss就去左市中心做埋晒d無聊野><”
之後我同eva就去左買野飲,佢話苦瓜汁好好飲...
都呃我既,我陣係覺得好苦”*
買完返黎,個個坐係到等我地,真係唔好意c
點解銷售係學d咁既野,同我想像中既真係差好遠”*
放學本來話去市中心扲番d野,點知俾你捉左上去你家姐屋企先”*
其實我真係唔想上嫁,仲好驚,不過我都唔知點解..哈
之後陪你搵聽日番工既地點,不過都係搵唔到><”
10:00就回家”*今日真係好累!
|