今日又係返學”
本來訓番,好彩你叫我起身(真係醒)唔係1定又遲到”哈
今日有4堂,消費者行為學(我覺得姐係經濟)日文,英文,團體精神
係今日終於都覺得有野可以俾我學,上消費者行為學我好俾心機聽書...
不過我覺得同中4時既經濟差唔多,經濟我讀左成年,今日教既野其實我都識”*
之後上日文好好玩,我仲問啊sir我個晶字點讀,
原來讀ar key now,哈哈,好攪笑
之後就lunch喇,小小又走左去...我就同佢地1齊食pizza
哈,食到好飽”*(我有聽話,無練仙架)
之後上英文,成堂係到訓覺...因為好眼訓”*
不過好多電話打黎,係咁俾人串!
之後就上團體精神係到玩遊戲,哈哈”*
今日實在太好玩太多野笑,我好似笑左成日...
啊元今日同我講我59歲會死...
問佢有無養鬼仔,佢就好大反應咁話...我養大鬼嫁!
佢講完個電話,又走番黎講”我讀完e個會走嫁喇”
我地:走去邊?
啊元:我講左俾你地知你地幾時死,c父罰我上山15年
哈.......真係俾佢講既野笑死我”*
點解會有人咁樣嫁”*好好玩
不過啊進仲好玩,哈哈”*
無計啦你自己扲黎...我地幫唔到你喇”*哈哈
放學見到”傻佬”係到等緊,哈...我都估到你等左好耐
不過我都唔想,啊sir遲放咋”*之後8點半就回家!︿︿”
(今日你話你返3份工好辛苦,其實我都覺...點解你要返咁多份工?
不如返少1份啦,咁咪多d時間訓覺囉)
|