今日本來去唱K所以同中心扲左1日假,點知之後又話唔唱”*
不過唔緊要啦,咁又多左1日假去shopping!
11點起身整野,12點搭車去荃灣接bobo食lunch,
不過點解你地企係到食既?哈,企係到成個鐘累死我
食完送埋佢地返學校,我就去地鐵站搵番yip陪佢出旺角買衫”*
之後係咁行行行,睇睇睇...yip終於買左2件衫
過左陣”你”放工就過左黎陪我地,哈
你地2個係條街到玩,好攪笑”*之後再行多陣...
yip買左2個豬柳包就話約左佢啊爸要走,真奇怪
之後我同你就去左食野,哈...其實我覺得好好味!
不過好似唔多抵,下次都係食雞尾包,哈哈
之後就搭車返良景,係屋企樓下傾左陣計就回家...
|