今日返學又遲左少少,之後就上堂”*
1日比1日悶,其實真係唔知返黎做咩!
lunch成班1齊出去買野食,
不過唔記得扲電話出去,聽唔到啊文電話><”
之後又係上堂,不過我地係到鋤d
放學啊文黎左接我,原來你岩岩去左剪髮,哈哈
之後就去參觀你屋企”個景真係好靚喎︿︿”
之後就落左去搵7sir,靚仔左”*
之後就去左m記食野,原來仲有人記得我架”*好開心
之後傾左陣就回家’*
(我真係覺得你好過份,你講都唔好講番俾我知丫,
我玩得?但我唔係唔識嬲嫁喎,講笑?好好笑咩,我唔多覺”*
下次俾我講番又有野咩呢?你估我係你咩,唔好講笑啦
我認我係嬲呀,咁又點?)
|