今日又無番上晏,下晏先返學...
之後上堂,講水貨,行貨(咁容易有邊個唔識)
所以又係訓覺,宜家我覺得返學就係訓覺,無野做既”*
放學因為要等啊文,我就同小小送埋啊進搭車同寶寶返屋企
點知行番去啊文已經到左(哈,唔好意思,做咩到左唔call我)
之後我地就回家,因為今日媽咪話煲左湯叫我返屋企食飯”*
返到屋企時間岩岩好,今日真係好好”食送”,好好味呀...
之後就玩電腦,今日同你傾左好多野,
我又了解你多左喇,真好......哈哈
今日仲問bobo做緊咩,佢話做緊功課’*
bobo:
我真係唔係串你嫁,我真係好羨慕你,宜家我想做都無
以前返學又唔做,宜家上個d堂又廢,跟本就無野學既
宜家我係學校成日扲住枝筆,但要寫既字真係少之有少
好懷念以前俾人罰抄...哈
|