今日12點都無就醒左(難得有得訓,其實我好想訓耐d不過訓唔番) 之後玩左就電腦,就沖涼洗頭整野出街”* 你又話樓下等呃我既...哈哈哈 之後就開始我地既屯門1日遊,同埋去探下寶寶同啊強佢地”* 我地去到見到寶寶好勤力”* 之後就去左置樂食薯容,實在太好,好耐都無食過喇! 啊文杯野飲仲...哈,實在太攪笑都係我醒無飲”* 置樂d野食真係好好味架... 6:00我地就去接寶寶放工,點知小小呃我既><” 又話6點,點知係6點半...之後就回家”*