今日星期7,返工的日子”*
啊文黎左陪我,我地就落去買野食...
買完上黎電話響,飛快地上去聽...原來係老板,好彩
又點我印野真係衰,仲話3個字內到...咁啊文就落去行下先啦”*
點知差唔多成個鐘佢都唔黎><’我真係好呃
因為時間既關係,啊文都係上番黎陪我先,係到睇戲,哈
過左好耐終於winky黎左,
仲同我講”對住我唔洗咁正經,我地2個朋友黎,”
但點解我1d都唔覺既?
係朋友就會分擔下7百大元啦,要我俾咁多><”真係玩野
之後9點啊文又買野俾我食,食完再睇joey concert
過左陣yip,王子,siu lun,丸丸同啊紅黎左”*
等我點埋數就放工,之後我地就係咁行行行...
之後去左機鋪睇佢地玩”真樣衰6個男仔得我1個女仔
仲見到yip的驚人事,嚇死我...做咩呀你?
過左陣我同啊文,王子,啊紅就回家”*
搭車時係我同啊文後面既係m記既maymay同啊wing”*
哈,好耐無見.....
|