今日返學,啊文打黎叫我起身!真係好”*
不過我都係遲到,因為要去大興扲錢先...好彩啊sir唔計我!
今日lunch既時間早左12:30就放,
我地去左lizzy做野個間野到食’*
食完就返去上堂,之後我地同個tb嘈><’
(好聲好氣問你,你咁既態度,邊個會服你?佢地跟本就唔係針對你,
係你自己錯左唔認,同態度既問題)
放學搭車回家,原來啊爸啊媽係叫我幫佢地染髮,啊爸話染左先過澳門返工!
仲以為咩事tim><”原來係染髮,easy啦”*
幫佢地染完,頂唔順自己個頭,落左去剪髮,哈...好彩唔係好肉酸姐!
ps:多謝eva送的會員卡”*
|