今日8點啊文打黎叫我起身,之後諗住都係唔出旺角實習’*
點知1收左線glonia就打黎叫我番,咁好啦!陪下你地...
好快咁整野出門口趕8:38班車,出到太子時間岩岩好!
等埋glonia同miss就返1號鋪等eva
之後簽名,簽完就同埋miss1齊去左公園傾左陣”*
之後我地3個就乖乖地留係鮮花店sell花”*
1點3我地先食lunch,食完就去左我地日日都去既公園玩”*
諗諗下真係好唔捨得你地,出旺角3日第1日有7個人第2日得番5個第3日得3個!
望住e個公園就諗起我地1齊玩既情景,真係好開心好攪笑”*
聽日就係最後1日喇”*時間真係過得好快...
2點4入番鮮花店學整花球,哈,我地3個都好成功”*
珊姐仲幫我地影左相,話星期日去元朗搵我俾我...唔知係咪真架呢?
之後我地就去番sell花,1路sell1路玩1路笑...今日真係返得好開心”*
我同eva仲見到隻好似獅子既狗...個名叫肥妹,好得意架,不過好懶...哈
之後6點10先走,行去旺角搭車上車個時7點幾...
之後返黎搵啊文,哈,咁凍食雪糕(正)我鐘意,
10點幾返屋企...已經好累好累
點知家姐同啊爸話等我返黎幫佢地染髮><”又係我?
之後又要幫佢地整野,沖涼洗頭,打埋日記已經2點”*
宜家要訓覺zzzzzzz
(哈,唔知你今日講既野真定假嫁呢?不過真假都好啦,
我聽到已經好開心,真係好似1個故事,希望e個故事唔會完啦)
|