今日遲左起身,買完野食番到學校岩岩好10點”*好彩
之後就講番呢幾日既野,lunch啊sir資助$150俾我地食kfc
我仲見到王志強tim呀,傾左1陣,我地好耐無見喇!
食完又係講番e個課程學到d咩,其實我唔係好答得出
今日有人話我好衰,講野好直,哈...真係架?
其實講野直真係好衰咩?我又唔係鬧佢,真係同佢講咋嗎”*
唔講可能佢e世都係咁嫁喎,係人背後講咁不如直接同佢講!!我唔明你地就真
之後就派証書俾我地,見到張証書刻真係好開心...
e個課程真係崖得好辛苦先有80%,本來好想放棄
唔夠6點我地就可以放學,不過要等啊文收工返黎,所以係個課室到係咁影相”*
之後行左1陣啊文就黎到(點解你可以咁快?)
我地送小小搭車等左勁耐,仲有好多笑料tim呀”哈哈
之後我地就去左搵7sir俾張証書佢,不過仲差張單元2既証書,失察
哈哈...好多料聽tim呀(正)真係無搵錯7sir
之後上左啊文屋企等佢沖完涼去食野,仲見到佢細佬同佢女朋友,
睇黎真係唔可以太友善咁對待佢地,唔怪得你...心照(宜家終於明白)
之後番左良景m記食點jack,食完傾計
12點半回家,宜家要訓...
ps:今日先知自己d電話接駁鈴聲係咁好聽><”
你地做咩唔1早同我講,好樣衰呀,e個電話號碼我已經用左成8日!
真係好樣衰呀’*><”
(其實我覺得我會鐘意,點解你會覺得cheap架?哈..傻既,
我唔係d陣係識鐘意貴野既人,有心就咩都鐘意啦”*)
|