今日星期6,9點幾起身因為約左馮寶同啊菜唱k
之後馮寶係良景等我(哈,好似以前返學)好開心,我地2年無見你喇”*
11點幾去到greenbox唱到2點幾就cut左><”
之後去左行街影貼紙相”哈...
5點幾我地去左大家樂搵郭寶,俾d貼紙相佢睇...仲諗住佢會好似以前激動
點知都唔係既,實在令我地太失望喇,唔好玩既...
6點幾回家,打番俾啊文佢無聽到,算啦...我以前不嬲都自己返屋企
之後係屋企洗衫,汁下野...好耐都無係屋企做過ed野”*
因為以前要返學,返工跟本無時間,e幾日我要汁下間room
之後玩電腦”*12點幾同左啊文去買外賣俾媽咪,之後傾左陣2點幾回家
(唔好再唔開心,有咩記住同我講,不過講明先,我哄人唔叻架,哈哈
你俾心機自己再儲過啦,就算你點我都撐你,加油)
|