今日星期日,返工”* 9點4起身整野出門口,哈...今日早到! 3點幾啊文黎左陪我,之後食野”* 睇左情義我心知(好攪笑)黎明演唱會(都幾好聽) 放工同啊文睇埋出戲先走,啊文係ok買左朱古力奶俾我飲,好味 回家已經12點幾... (哈,岩岩睇左少少我地以前係msn既對話,笑死我... 原來我成日都好串,哈哈! 我地係12月21號先開始msn,不過個時1d都唔熟, 咁姐係識左你都2,3個月,時間過得真係快)