今日星期一,唔洗返工,返學”*
好似放假咁,哈...不過我唔會俾自己放咁耐,因為咁樣真係幾悶
3點幾啊文打黎叫我陪佢食野,實在太好因為我都未食野,
仲可以睇下啊文返工既樣子,哈
係大快活食完野我就陪埋啊文去寶田抄錶,原來你平時就係咁樣做野”*
又識多樣野,其實陪你返工1d都唔悶,仲好好玩tim
之後搭車去置樂,啊文要返公司先,我就自己行下...哈,夾糖食,勁抵
好快啊文就走得(仲以為要好耐tim)之後我地去左行街.仲見到啊騫,佢叫我喎”*哈,真開心
之後係新墟又見到啊強返工,我入左去探佢”*
係許留山飲左好苦既廿四味(我以後都會記得,下次會快過你,哈哈),之後就回家”*
啊爸今日汁晒d野,過多2日佢就去澳門做野,短期內都唔會返黎,
雖然平時同啊爸唔算好多野講,佢都唔係成日都係屋企...
不過宜家啊爸1個月都唔知返唔返黎1次,無左佢係到成日串我,管我
我諗我真係會好唔捨得...但因為工作無計”*
啊爸:你唔好唔記得我地呀”我地會自己乖乖地嫁喇’
|