今日星期2,本來諗住同dom出街搵工, 不過因為今日落大雨同無咩銀兩所以都係無出到”* dom唔好意思,下次再約過啦! 之後係屋企汁屋,間屋好似好耐都無汁過咁,我仲掟左好多以前既野! 4點媽咪起身陪佢落街食野,之後幫啊妹買埋野食,同喉糖就回家... 今日好喉嚨痛><”1定係琴日既廿四味作怪”* 之後無野做等啊文放工online,哈 咁就1天好唔充實,漫無目的真係唔太岩我 (呢個日記都幾xyz,竟然洗左我成個星期既日記, 好在我有copy,唔係都真係幾慘下)