今日1點幾起身,哈...好耐都未訓過咁耐”* 之後起身沖涼整野,諗住1陣出去搵啊文 點知沖完涼收到啊mi既電話叫我返工,咁好啦,有得返工都係好事”* 之後整埋d野出門口,去到公司4點”* 咸魚又係到,見到佢都憎(超級扮野既性格) 成日講埋d低能野仲要好自豪,咁先難頂(應得佢多iq都少d) 6點咸魚終於都扲完著數(c奶行為)捨得走,我即刻識講番野同笑”* 啊文放工黎左陪我,哈...真係好,越來越愛你”* 放工去左買野飲,12點幾返到屋企,好累,好眼訓...