今日電話個鬧鐘又唔響><”
整晒d野出門口去到葵芳已經3:00,見工失敗
又係叫我等電話,不過我都心裹有數,只係有d失望’*
之後搵番家姐,因為太肚餓去了pizza hut
本來諗住食完去旺角,點知食完都差唔多5:00點,所以無去到!
不過葵芳無野好買,1樣野都無買過...
7:00搭車回家,返到屋企食飯,食完飯太眼訓,等等下電話訓左
10點幾啊文打黎話係我屋企門口,所以即刻起身出去搵佢”*哈
12點回家,之後玩電腦玩到宜家,好悶呀,我要快d搵份工做住先”*
(我都知你今日返工好辛苦,你唔講我都估到,哈
其實我唔係無感覺,只係我唔識點幫你,因為返工既事我跟本就幫唔到你,
我可以做到既野只係係個心到支持你,你俾心機啦”*)
|