琴日6點訓今日11點就醒左,想訓番但訓唔到
之後開電腦玩,打俾啊文原來你已經醒左(其實我都估到)
玩左陣就沖涼,洗頭,整野出門口搵啊文,哈
本來諗住去m記探小小,諗諗下個間m記請人咪抱住玩既心態見下”*
點知即見即請,仲叫我聽日返工...不過我唔得呢,我仲要返星之瞳畫!
俾我講到星期2返工”*好過無野做,無所事事,當玩下做住先”*儲下錢先
係新墟見到家姐,又見到yip返工”*之後上左啊文家姐屋企...哈
走個時行過見到寶寶同啊強,不過我地好似阻住左你地”*
行行下又見到咸魚,真係黑仔...好在我地醒直行直過,唔理佢姐!
行到7點幾,啊文係良景買左雞旦仔我食(好耐無食過喇,良景個d真係好好味架)
之後就回家”番屋企食飯”*
哈,多謝你,我會記住今日你講既野”*
(你地可能覺得我返m記好on9但我覺得無咩工係咁自由同咁易搵到,
難得佢請我,做住先我覺得無問題,我又唔係話做m記做成世,
前途?過多幾個月先諗都唔遲姐”*)
|