今日10點起身同啊媽落街食早餐同買返m記既野”*
食完早餐,正諗住俾錢買野個時電話響,哈...原來係鴻福堂,時間真係岩岩好
鴻福堂請左我,正...6千幾1個月,我要俾心機先得!
返到屋企打俾啊文睇下佢係邊番工,原來係新圍,等我陪下你啦!哈
之後陪啊文做埋d野就去食野,食完傾左陣佢要去搵番d同事,我就回家玩電腦”*
3點幾出左市中心搵啊肥行街,不過買唔到我想買既野...
之後就等啊文放工,本來以為去邊...點知原來係同啊文屋企人食飯
不過要上啊文家姐屋企等齊人先,之後1行8人去左打邊鑪
(哈,真係好驚,不過佢成家人都好得意,佢啊爸仲同我握手,哈,嚇死我喇!
佢地係咁叫我食野,同夾野俾我食...哈,好攪笑,啊文又係到亂講野,攪到俾人笑我面紅,真係衰,哈)
食完我地2個就走先,今日啊文講左好多野俾我知...哈
今日真係好好好開心,特然覺得你對我真係好好,你仲好傻tim”*
我真係信你喇,你放心啦我唔會走嫁!
|