今日係最後1日放大假,聽日起我要俾心機返工... 10點幾起身,之後同左啊媽食早餐,之後去左銀行D野 不過激死我,排左半個鐘先同我講要出世紙><”身分證咪得囉 之後又要番屋企扲完再排過...無奈 整完就1路都玩電腦,係咁dwon番以前d歌聽...正”*