今日星期2等4日返工’*
不過今日1早要去元朗開會.8點2出左門口,去丁siu hong見到啊嘉1齊搭,去到陣係得啊敏到左”*
10點就問完會,1路開會1路食早餐1路玩(好攪笑)
之後散左我就搭車去搵啊文.諗住同佢食野...點知無啦啦打黎叫我返工”*
返到去遲左,咁就無左300蚊...不過算,我1早預左自己扲唔到
不過早返今日可以放9點,今日又出左時間表俾我...真好
同佢地1齊做野d時間好快就到9點,放工...
哈,啊文黎左接我,落車個時仲見到gigi’*之後我地2個去左食野
11點幾返左屋企,整埋d野...就做豬喇”*
|