今日返2點”*不過因為唔舒服都無咩點訓
整完野見仲有少少時間落去左樓下同啊媽食野,同買左藥食’*
食完真係好暈,不過都要返工既,唔可以好似以前返學咁懶
返到去就工作,e幾日都見到唔少人...不過宜家真係好鐘意e份工,
因為同d同事都相處得幾好,幾玩得埋,日日都有1大堆笑話俾我地笑”*
8點幾我就食多次藥,點知食完又係勁暈,點解會咁的?
哈,因為太暈我係咁係入面坐唔想出鋪面”*
10點幾開始收野,我就係咁係入面洗野唔想出黎...
12點走得,啊文黎左接我...
(點解你會咁好嫁,聽日你1早仲要返工嫁,我咪講左你知我無事囉,
我咁大隻點會咁易有事丫,你咁我會好感動嫁,哈哈)
|